Už zase ten dort ;-)

19.02.2017 18:33

A že mne o víkendu čeká pořádná práce, protože tenhle bude rovnou třípatrový a zkosený, tak snad to všechno klapne. Trochu jsem nervózní kvůli potahovkám, protože mám dvě různé, z nichž ani s jednou jsem ještě nikdy předtím nepracovala, a na dekorace mám také dvě různé úplně nové hmoty. Tak doufám, že se s nimi bude pracovat slušně... Narychlo jsem kvůli tomu dnes přiobjednávala ještě nějaké barevné hmoty, abych jich měla dost, a také 2 dortové formy, tak snad to do pátku dorazí...

V týdnu ještě otestuji Rychlý vrstvený jablkový koláč, je tam spousta tvarohu, tak ten by u nás mohl slavit úspěch... A o víkendu zkusím nový recept na fazolovou polévku, ke které chci zas udělat domácí chlebík z té nové silikonové formy. Moc se mi líbí ten tvar, který to z ní má, a také kůrka je krásně voňavá :)